vill ni vara med på ett hörn?

Ritar ett mönster till ett par byxor. Det går bra och jag hoppas att tyget som jag har räcker.
Jag tänkte att jag skulle låta andra ge förslag på vad jag ska tillverka. Typ att jag visar tyg och att ni får bestämma. Om ni vill kan jag ju kanske göra efter era mått så att ni får se att det blir bra och att ni kan ha det på er. Om det går. Eventuellt. En fundering. Ni kan ju också fundera på det och säga eller skriva vad ni tycker om det. Så får ni liksom vara med och designa. Coolt vah.
Annars då? Det kom in en tant där jag sitter och pratade med Ewa (damen som jag delar butiken med). Tanten hade en sjuhelsickes blekingedialekt. Jau skà te kåvakiosken på tåjet, sa hon och bjöd på ett hungrigt leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0