Str/ck

Nu har jag sovit 10 timmar tre dagar i sträck. Drömt en massa lustigheter som jag inte hoppas blir verklighet. Så, nu drar jag ett streck över dem.
Är det bara jag som tycker att det är mycket folk som har dålig hållning? Jag är en av dem. Måste börja sträcka på oss. Dålig hållning ser förjävligt ut faktiskt. Träning skulle ju kunna hjälpa i för sig, men min erfarenhet av gym är att jag sträcker mig. Jag är ju ute och motionerar ganska långa sträckor så det borde nog vara tillräckligt. Sen är det ju klart att man vill träna musklerna lite mer så man inte ser ut om en streckgubbe, i detta fallet streckgumma.
Nu sitter jag i butiken. Borde kanske sträcka på benen lite och dra mig till Hemköp och köpa lunch. Trots allt bara i princip kort raksträcka dit. Jag förundras över att de som sitter i kassan klara av pipet när de drar streckkoder. Jag får ju nästan ålderstreck bara av att tänka på det.
Vill åka till Stockholm snart. Blir förmodligen bil dit inom ganska snar framtid. Hatar den långa transportsträckan, men det går väl att stå ut i viss utsträckning.
Tillverkade den där hårbonaden nu i förmiddags. Nu i efterhand sträcker sig väl tankarna lite åt Batman och McDonalds när jag tittar på den. Jag får kalla den Mc-Bat med bindestreck, snyggt.
Sådär, då har du streckläst detta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0