Hallao du och välkommen

Som ny bloggare och för artighetens skull vill jag välkomna er. Passar på att välkomna mig själv också - Tack så mycket. Här kommer jag att bjuda er på inspiration och kanske en del funderingar. Läs och ta åt er på ert eget sätt. Forma mina idéer och påhitt till era egna.
Jag tycker att det känns lite knepigt att presentera mig själv mer ingående för jag vet inte vad jag ska framföra. Det skulle bara bli diffust. Jag är nämligen ganska diffus. Därför får ni bilda er en uppfattning och skapa en karaktär av mina inlägg. Jag hoppas att det duger.
Idén bakom Tarragon road, hur detta startade, hur jag blev Atcha, varför jag bloggar har ni däremot rätt att få veta och berättelsen kommer här i enkla meningar:
För längesedan bodde syster och bror på Dragonvägen. Dragonvägen på engelska är Tarragon road.
För längesedan hade syster och bror två katter, Atcha och Zicco.
För inte så längesedan kom en idé. Tarragonroad skapas av Atcha och Zicco med avsikt att inspirera och uppmuntra till egen stil och att upptäcka nytt. För Atcha och Zicco, karaktärerna i detta spel, är detta något roligt och vi brinner för att det inte ska finnas gränser samt för frihet att vara galen och speciell, men även sansad och vanlig, om man vill det. Våra bakgrunder är olika men ändå lika. Atcha har gått utbildning inom textil och sömnad och har det som sitt starka kort. Zicco är fantastiskt duktig på grafisk design. Tillsammans är Atcha och Zicco bra. Tillsammans är de Tarragonroad.
Det här är dock bara min, Atchas blogg, mina bästa tassavtryck.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack! Se till att hålla igång bloggen den här gången va, du är bra på det! :D

2010-09-23 @ 16:09:14
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0