pissigt inlägg

Är på väg tillbaka till Karlshamn nu. Älskar mobilt bredband. Dagen har varit riktigt bra.
Malmö är sådan där bra liten, men ändå en storstad.
Något av det bästa och sämsta med dagen var att jag beställde en stor kaffe. Det innebar att jag fick en fylld halvliters balja. Som bekant är ju kaffe vätskedrivande. Så ja, jag skulle kunna bli toalettrecensent för Malmös alla caféer. Dock så överväger kaffets goda egenskaper. Så ett tips om ni vill ha mycket kaffe för pengarna är att köpa det på Wayne's.
Besviken på Åhlens som tar 5 kronor för att man ska få spola i deras toalett. Jag blev tillfrågad att dela avgiften med en dam. Sweet, tänkte jag, och frågar henne om hon är paniknödig och såklart är hon det. Vänlig som jag är där jag står med benen i kors och nästan sprängs låter jag henne gå före. Vad gör folk inne på toaletten?! Hiskeligt vad man får vänta varje gång och detta var inte ett undantag. Tar det inte max 30 sekunder? Folk verkar ju tycka att det är trevligt att vara där inne. Själv tycker jag att det är fruktansvärt tråkigt att besöka wc. Enligt 118100-reklamen tillbringar vi ju 6 månader av våra liv på toaletten. Om det nu är sant så förvånar det mig inte. Tänk på det nästa gång!
Detta inlägget blev kanske inte riiiktigt som jag tänkt från början, men nu när jag ändå tagit upp detta extremt viktiga ämne så vädjar jag till er som känner er träffade: lägg benen på ryggen, lägg på ett kål, sätt eld i baken - när ni besöker offentliga toaletter.
Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0