känsligt

Nu har jag väntat på en ipod från apple i snart två månader. What's up with that?! Det är inte okej.
Grejen är den att de (om några) kan göra såhär. Just nu är jag så förfärligt förbannad över detta, men så fort jag har fått min vara så kommer jag att ha glömt den långa väntan och apple kommer återigen bli min gud. Det är som att vänta på att den godaste kakan ska bli klar i ugnen. Det tar så jävla lång tid så man nästan inte är sugen längre. Bra, tänker man då och tänker att man lika gärna kan vara utan, men när den sedan är klar och man smakar så är det så satans gott. Då finns det inget annat och kakans process i ugnen är förlåten. Så himla irriterande att de kan leka med mina känslor på detta viset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0